FA EN
( 3 لغایت 9 مهر ) هفته ملی سالمندان را گرامی می داریم             ***** فرصت های برابر برای همه سنین*****                              (2 لغایت 8 مهر)  هفته ملی ناشنوایان گرامی باد ***** زبان اشاره ، حق همه ناشنوایان*****  

بهزیستی خراسان رضوی، دستگاه برتر استان در تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع

بهزیستی خراسان رضوی، دستگاه برتر استان در تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع

خلاصه خبر یکشنبه 26 اسفند 1397

بهزیستی خراسان رضوی از سوی استانداری خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان اعلام شد.

بر اساس بررسی یک سازمان مردم نهاد مشخص شد

بهزیستی خراسان رضوی، دستگاه برتر استان در تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع

بهزیستی خراسان رضوی از سوی استانداری خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در نامه‌ی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، از مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی دعوت شده که در مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان که با حضور استاندار برگزار می‌شود شرکت کند.

مسوؤل روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خراسان رضوی، در سال 97 بر اساس فرم‌های ارزیابی عملکرد که توسط این نهاد تبیین و از سوی استانداری خراسان رضوی مورد تأیید قرار گرفته است، عملکرد بهزیستی خراسان رضوی را بررسی کرده و آن را در شمار دستگاه‌های برتر در این زمینه معرفی کرده است.

مجید اسلامی خاطر نشان کرد: در فهرستی که از سوی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برای بهزیستی ارسال گردیده، نام بهزیستی خراسان رضوی در ردیف دوم ذکر شده است.

وی اظهار داشت: امتیازات دریافتی سازمانهای برتر در این ارزیابی به صورت موردی اعلام نشده است.

به گفته‌ی این مسؤول، مدیران 27 دستگاه برتر استان روز دوشنبه 27 اسفند در نشستی با حضور استاندار در تالار بانک صادرات در میدان جانباز، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اسلامی گفت: ملاک‌های اصلی انجمن در بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص حقوق مصرف کنندگان، رعایت حقوق ارباب رجوع، تکریم مشتریان، نحوه‌ی برخورد و پاسخگویی به مراجعین، اطلاع‌رسانی در خصوص وظایف و مأموریت‌ها، راهنمایی و پاسخگویی به افراد مراجعه کننده و ارائه‌ی خدمات الکترونیک به آنها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین نظرسنجی از مشتریان خدمات، شاخص دیگری بوده است که این نهاد در آن واجد رتبه‌ی برتر شده است.

وی رسیدگی به شکایات و فرهنگ‌سازی در زمینه‌ی تکریم و حقوق مشتریان خدمات را از دیگر شاخص‌هایی ذکر کرد که این ارزیابی مورد نظر داشته است.

 

فرم ثبت نظر کاربران