1401/12/14 12:58:43
آغاز طرح فراگیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان زاوه

نازنین عجمیان: طرح فراگیر و همگانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همکاری و هم دلی همه دستگاه ها در اجرای این طرح ، نقطه عطفی در کاهش و کنترل این آسیب ها به شمار می رود


رئیس اداره بهزیستی زاوه ضمن اشاره به آغاز رسمی طرح بزرگ کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این طرح که یکی از مصوبات جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی در شهرستان زاوه است، با همکاری کلیه ادارات مربوطه در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد.

نازنین عجمیان افزود: در این طرح کارشناسان ادارات بهزیستی، دادگستری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت با حضور در تمامی ۷۲ پارچه آبادی شهرستان زاوه و نیز شهر دولت آباد کارگاه های آموزش همگانی برگزار خواهند کرد و هریک از کارشناسان در خصوص آسیب مورد بحث، مطالب تخصصی خود را به عموم مردم آموزش خواهد داد.

وی افزود: متاسفانه شهرستان زاوه از لحاظ برخی آسیب های اجتماعی در سطح مطلوبی قرار ندارد و این همدلی و همراهی مدیران و تصمیم گیران شهرستان نقطه عطفی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد بود که امیدواریم هر چه زودتر به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی زاوه، اولین جلسه از این طرح در روستای ساق با همکاری دیگر ادارات و حضور والدین دانش آموزان مدرسه پایندگان برگزار گردید.

 

کد خبر 1006
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 757

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها