1401/12/15 10:42:19
دکتراحسان صادقی با ۹۰ درصد معلولیت، یکی از 12 جوان برگزیده همایش " جوان برتر خراسان رضوی"
این معلول نخبه خراسانی را تا راه اندازی داروخانه اش حمایت کنیم



احسان صادقی، یکی از اعضای جامعه افراد دارای معلولیت با درجه خیلی شدید(۹۰ درصد)، یکی از ١۲ جوان منتخب همایش " جوان برتر خراسان رضوی" است که چند روز پیش موفق به اخذ تندیس افتخار این همایش از دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و دیگر برگزارکنندگان این همایش شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بردسکن، احسان صادقی جوان با انگیزه بردسکنی، متولد ١۳۶۸ است که در اثر بیماری ژنتیکی در سن ۷ سالگی دچار معلولیت می شود و در سن ١۵ سالگی معلولیت وی شدیدتر و دچار دیستروفی عضلانی شده و مجبور می شود که از ویلچر استفاده کند .

این جوان با انگیزه با ۹۰ درصد معلولیت ،از کلاس سوم راهنمایی بدون معلم و با حمایت خانواده موفق به پایان تحصیلات دبیرستان شد و در سال ۹۵ توانست رتبه ۶۰۰ رشته علوم تجربی را به دست بیاورد و در نهایت موفق به اخذ مدرک داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

وی در حال حاضر در تلاش برای اخذ  مجوز تاسیس داروخانه است. اما متاسفانه علی رغم موافقت اداره بهزیستی شهرستان با وام و تسهیلات ١۵۰ میلیون تومانی، این مبلغ جهت راه اندازی داروخانه کفایت نمی کند.

احسان صادقی که در سال ۹۸ نیز از طرف استاندار خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفت، در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به عنوان جوان موفق استان معرفی شد. صادقی ثابت کردکه معلولیت محدودیت نیست او فعل خواستن را صرف کرد و در این راه سختی های فراوانی کشید . امیدواریم با حمایت های بیشتر مسئولین شاهد راه اندازی داروخانه این جوان پرتلاش در شهرستان بردسکن باشیم.

 

 

 

کد خبر 1010
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 700

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها