1401/12/28 11:33:6
از " بهترین خدمت" تا " بهترین احوال" ؛ حول حالنا الی احسن الحال



سالی دیگر با توفیق خدمت به مددجویان و گروه های هدف بهزیستی سپری شد و بهزیستی خراسان رضوی در ادارات بهزیستی شهرستان ها، مراکز مثبت زندگی، مراکز تامین و توسعه، مراکز روزانه و شبانه روزی حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری، موسسات تحت نظارت و... تمام توان خود را در راستای ایفای مسئولیت های بی شمار و سنگین خود به کار گرفت.

نتیجه این تلاش ها اگر چه برای اغلب شهروندان ما ناآشنا و غریبه است اما تاثیرات این اقدامات به صورت مستقیم و غیرمستقیم زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.آنجا که بهزیستی در حوزه مناسب سازی فضای شهری و دسترسی پذیری ، حقوق فعلی سالمندان امروز و حقوق آتی سالمندان فردا را مطالبه می کند، آنجا که با پذیرش و ساماندهی زنان و دختران آسیب دیده،کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر و... در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام بر می دارد، آنجا که کودکان بدسرپرست و بی سرپرست را با معنای و مفهوم عینی خانواده پیوند می دهد، آنجا که برای پیشگیری از معلولیت ها، تا دل دورافتاده ترین شهرها و روستاها سفر می کند، آنجا که دامنه طرح ها و برنامه هایش تا خانه دارکردن و شاغل کردن مددجویانش به پیش می رود، بهزیستی در تمام این موارد، فارغ از تعریف و تفکیک وظایف ذاتی و غیرذاتی و به دور از سلبِ مسئولیت های های متداول، از وظایف خود شانه خالی نمی کند چون آمده است تا " یارِ خاطر " باشد، نه " بارِ خاطر" ، آمده است تا مددکارِ صادق" حول حالنا الی احسن الحال " باشد.

وظایف بی شمار و سنگین است اما هیچ منتی نیست آنهم بر مردمانی که نجیب و عزیز هستند و خدمتگزاری شان ، افتخار و موهبت است. به پشتوانه دعای خیر این مردمان، تقارن بهار و حلول ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم و بی خستگی و بی چشمداشت ، به امید " بهترین خدمت" و " بهترین احوال"، قدم در سال جدید می گذاریم تا تحقق و اعتلای " بهزیستن" را در زندگی گروه های هدف محترم خود شاهد باشیم.

کد خبر 1053
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 539

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها