1402/02/10 10:47:26
پیام رییس اداره بهزیستی شهرستان جوین به مناسبت روز روانشناس و مشاور

رییس اداره بهزیستی جوین طی پیامی، نهم اردیبهشت ماه، روز مشاور و روانشناس را به روانشناسان شاغل در مجموعه بهزیستی و مراکز تابعه آن تبریک گفت.در متن این پیام آمده است؛


به نام خداوند جان و خرد

ستایش و سپاس آفریدگار را که با عنایت کریمانه خویش دریچه ای از شادی و شکفتن و رستن به روی ما گشود و دلهایمان را گرمایی دوباره بخشید. برگی دیگر از کتاب آفرینش الهی ورق خورد و وظیفه سپاسگزاری و تجدید ارادت را بار دیگر یادآوری نمود. بی تردید تلاش ارزنده و ارائه خدمات در مسیر خدمت به خلق مرهون زحمات عزیزانی همچون شماست که با الهام از فرامین الهی در راستای اهداف بهزیستی گام برمیدارید.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور از زحمات بی شائبه همکاران عزیز خود که سرمایه ارزشمندی برای شهرستان جوین می باشند و با مَنِشی جهادی در اندیشه و عمل، صادقانه و خالصانه مشغول به خدمت به آحاد جامعه به ویژه مددجویان عزیز هستند صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم بیش از پیش شاهد نظریه و ایده پردازی، تولید فکر و اندیشه توسط شما بزرگواران در عرصه های مختلف روانشناسی باشیم.

توفیقات روز افزون کلیه روانشناسان و مشاوران کشور علی الخصوص روانشناسان و مشاوران شاغل در اداره بهزیستی و مراکز تابعه شهرستان جوین را از خداوند منان مسئلت دارم.

زهره سردار آبادی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین

 

 

 

 

 

کد خبر 1302
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 398

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها