1402/02/18 10:52:8
حل مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی صالح آباد نیازمند یک مدیریت واحد است

نشستی مشترک به‌منظور برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی شهرستان صالح‌آباد با حضور نمایندگان تمامی ادارات دولتی، نهادهای غیردولتی و متولیان فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.


در ابتدای جلسه، تمامی افراد حاضر در جلسه درخصوص آسیب‌های اجتماعی مرتبط با گروه هدف سازمان و نهاد خود صحبت کردند و برنامه‌های خود را در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح نمودند.

فرماندار شهرستان صالح‌آباد در این نشست گفت: در سال جدید، سند ناهنجاری‌های اجتماعی شهرستان با همکاری تمامی ادارات و نهادها باید تهیه شود. راهکارها و راه‌های برون‌رفت از این بحران نیز باید توسط تیم کارشناسی پیگیری شود. تمامی نهادها و سازمان‌های متولی موظفند همراه و همسو بایکدیگر در راستای پیشبرد اهداف سند ناهنجاری‌های اجتماعی شهرستان گام بردارند و در مسیر تحقق یک هدف حرکت کنند.

محمد علیمردانی با بیان اینکه راهکار حل مشکلات اجتماعی و هنجاری شهرستان یک مدیریت و نگاه واحد است، گفت: تا زمانی که دستگاه‌های اجرایی و متولیان فرهنگی به‌صورت جزایر جداگانه فعالیت کنند، مشکلی حل نمی‌شود. کلاهبرداری‌های اینترنتی، چند همسری، اعتیاد سرپرست خانوار، رهاسازی سالمندان و... از جمله مواردی است که زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی بسیاری در این منطقه شده است. در وهله اول باید آسیب‌های منطقه به‌ترتیب اولویت و فراگیری شناسایی شده، موضوعات ریشه‌یابی شوند و در مرحله آخر برای حل مشکلات اقدام کرد.

وی در انتهای جلسه خاطرنشان کرد: تمامی ادارات بایستی تقویم سالانه‌ای را تنظیم کنند. در آن تقویم تمامی برنامه‌های فرهنگی- اجتماعی آن اداره در خصوص رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌ باید مشخص شود که در هر ماه چه برنامه‌هایی قرار است توسط آن اداره اجرا شود، اهداف برنامه، جامعه هدف، نحوه اجرا و...باید به‌صورت کامل مشخص باشد و در این میان فرمانداری نیز از هیچ کمکی برای اجرای صحیح این برنامه‌ها دریغ نخواهد کرد و حمایت‌های لازم را به‌عمل می‌آورد.  

کد خبر 1366
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 558

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها