1402/02/23 12:9:15
حامد رجبی، توانجوی گنابادی طلایی شد

حامد رجبی می‌تواند الگوی پشتکار و تلاش نام بگیرد. حامد ورزشکار خوش اخلاق و با تعصب شهرستان گناباد توانست مدال طلای مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور و جواز حضور در مسابقات پارا المپیک آسیایی هانگژو چین را کسب کند.


مسابقات دو و میدانی معلولان قهرمانی کشور تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک موسوم به IPC دیروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و تیم خراسان رضوی صاحب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز شد. حامد رجبی ورزشکار غیور گنابادی نیز در پرتاب وزنه به مدال طلا رسید. حامد رجبی در روستای باغ آسیای گناباد پا به میدان ورزش گذاشته و با تمام سختی‌هایی که پیش روی اوست در سطح کشور درخشیده است.

حامد رجبی درباره شروع فعالیت ورزشی خود گفت: با وجود معلولیتی که داشتم اما از همان سنین کودکی در تمامی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها، همپای سایر بازیکنانی که سالم بوده اند و با تیم های روستای باغ آسیا در رقابت های مختلف شهرستان گناباد حضور داشته ام.

وی افزود: از چند سال پیش نیز با کمک ها و حمایت های خوب مرتضی زارع که دبیر ورزش من در دوران دبیرستان بود، به تیم فوتبال هفت نفره استان راه پیدا کردم که توانستیم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم جزو هشت تیم برتر کشور نیز باشیم.

رجبی ادامه داد: از سال 1396 نیز به همراه یکی دیگر از بازیکنان تیم استان که از شهر مشهد بود، موفق شدم جواز حضور در اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در رده سنی زیر بیست و سه سال، برای انتخاب اعضای اصلی تیم ملی بزرگسالان که مرداد ماه همان سال بود بدست آورم .

وی ضمن تشکر از همراهی و حمایت های صمیمانه خانواده، بهزیستی شهرستان و هم کلاسی های خود در مسیر فعالیت های ورزشی اش، به تمامی هم سن و سال های خود، بخصوص افرادی که با معلولیت هایی مواجه هستند، توصیه كرد که بدون ناامیدی از شرایط موجود و با بهره گیری از قدرت درونی خود که خداوند به آنان عطا كرده است، همواره تلاش کنند و مطمئن باشند که آنها نیز می توانند شخصیت هایی موفق بوده و برای خود و اطرافیانشان افتخار بیافرینند.

کد خبر 1420
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 418

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها