1402/02/31 10:9:4
نشستی پربار برای موسسه خیریه شهید کامیاب گناباد

در گلریزان موسسه خیریه شهید کامیاب که به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) با حضور خیرین شهرستان و مجمع خیرین کشور برگزار گردید، مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک به صورت تعهد و نقدی جهت تکمیل آشیانه و سرپناه دختران معلول ذهنی و حرکتی این موسسه جمع آوری شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی گناباد، این مراسم جهت ساخت و تکمیل پروژه ساختمان موسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب، با حضور خیر ارجمند هاشم سلیمی آشتیانی موسس و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز، سلامت و معلولین کشور ، محمدهادی اشرافی بجستانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر و با همراهی جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان در محل تالار باران این شهرستان برگزارشد.

این گلریزان، کمک بلاعوض خیرین به مبلغ 12 میلیارد ریال را به ارمغان آورد که طی چند سال اخیر و سه گلریزان گذشت، در مجموع  مبلغ 20 میلیارد ریال به نفع ساختمان جدید موسسه جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گناباد، مرکز توانبخشی معلولان کم توان ذهنی شهید کامیاب گناباد، در حال حاضر با حمایت و همراهی مردم، نگهداری از 109 توانجو از نقاط مختلف را عهده دار است. اما قدمت بالای ساختمان مرکز، در سال 1396باعث شد تا احداث مکان جدید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1463
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 494

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها