1402/03/05 21:37:48
شوراهای محلی شهرستان خواف با خدمات اورژانس اجتماعی آشنا می شوند

جلسه هم اندیشی بین علما و معتمدین روستای مهرآباد و پرسنل اورژانس اجتماع بهزیستی خواف برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف اولین جلسه شورای محلی در روستای مهراباد خواف با هدف معرفی خط تماس ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و شناخت گروه های هدف و آشنایی با خدمات اورژانس اجتماعی در خصوص آسیب های اجتماعی در محل دهیاری روستا برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی خواف ضمن اعلام این خبر گفت: معتمدین ، شوراها و روحانیون هر روستا و شهر می توانند نقش مهم در پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی منطقه خود داشته باشند بی شک این افراد با شناخت نقاط ضعف ، قوت ،تهدیدها و فرصت های منطقه مورد نظر در کاهش ، پیشگیری و حل آسیبهای اجتماعی آن منطقه موثر باشد .

سید مهدی متولی افزود: معتمدین با شناخت و معرفی این افراد به ارگانهای مربوطه می توانند از خدمات دولتی و غیردولتی برای حل مشکلات افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب کمک بزرگی به جامعه و افراد گروه هدف داشته باشند از طرفی اورژانس ۱۲۳ بهزیستی باوجود ۵ سال از زمان شروع بکار هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشند. به همین منظور کارشناسان اورژانس اجتماعی با تشکیل جلسات شورای محلی ضمن شناساندن این مرکز به افراد و معتمدین آسیبهای شایع در هر منطقه را شناسایی میکنند .

وی ادامه داد: جلسه شورای محلی در روستای مهرآباد به همین منظور و با حضور معتمدین ازجمله اعضای شورا ، دهیار ، روحانیون و سایر معتمدین محلی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف، در این جلسه،روحانی روستا ضمن تقدیر از حضور کارشناسان بهزیستی خواستار برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با خانواده و ازدواج شد . همچنین مقرر شد در دهه کرامت اولین جلسه آموزش اصول و معیارهای یک ازدواج سالم از دیدگاه روانشناسی برای والدین در این روستا برگزار گردد.

 

 

کد خبر 1530
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 447

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها