1402/03/11 12:42:59
با حضور دادستان عمومی و انقلاب نیشابور برگزار شد؛
جلسه هم اندیشی مدیران مراکز تحت نظارت بهزیستی نیشابور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور به همراه معاونین خود، با مدیران ۵۶ مرکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان در سالن اجتماعات این اداره دیدار و گفتگو کرد.


در این جلسه هم اندیشی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هدف ازبازدیدهای سر زده وغیرسرزده از مراکز تحت نظارت بهزیستی را بررسی حسن جریان امور و نظارت بر اجرای صحیح قانون بر شمرد و بازدیدهای دوره ای ‌و مستمر را توسط بهزیستی حایز اهمیت دانست .

سید محمد حسینی در ادامه به بیان وبررسی نقاط قوت و ضعف مراکز در جریان بازدیدها اشاره کرد و کنشگری فعال با حضور خیرین و معتمدین سطح شهر و استفاده از ظرفیت نخبگان در قالب عضویت در هیئت مدیره مراکز، فضای مناسب و بهداشتی، برخورد کریمانه و قانونمندی مدیران مراکز و مسئولین را از نقاط قوت این مراکز برشمرد.

وی در ادامه پیشنهاداتی را جهت افزایش بهره وری و اصلاح موارد دارای نقص از جمله، رعایت حلم و بردباری در برخورد با جامعه هدف ، لزوم ارتباط قوی با قاضی سرپرستی، پوشش مناسب پرسنل فعال در مراکز،توجه وبرنامه ریزی در جهت اوقات فراغت مددجویان و .. را مطرح کرد.

در ادامه خانم جهانگیری و آقای عارفی معاونین دادستان نیز به ارایه  گزارش بازدید خود پرداختند و نکات لازم را به مدیران مراکز اعلام کردند.

علی صدر، رییس اداره بهزیستی نیشابور در این نشست گفت : تعداد مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی نیشابور  57 مرکز می باشد که از این تعداد، ۵ مرکز ویژه نگهداری و ارایه خدمت به امور سالمندان ،13 مرکز توانبخشی  روزانه و شبانه روزی ، ۱۲مرکز مشاوره ، ۱۰ مرکز ترک اعتیاد  ماده ۱۵ و ۱۶ ، ۱۲ مرکز مثبت زندگی و۵ خانه شبانه روزی فرزندان، به کلیه شهروندان و خصوصا جامعه هدف بهزیستی خدمات ارایه می دهند.  ‌

در پایان این نشست نیز مدیران مراکز دغدغه و مشکلات خود را مطرح و به پرسش های آنان پاسخ داده شد.

کد خبر 1609
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 603

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها