1401/10/12 13:13:25
در رسانه | گلایه از روند کند اجرای طرح‌های مناسب سازی ادارات در خلیل آباد

روزنامه خراسان رضوی/ حسین نوری / رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد در جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان خلیل آباد از روند کند اجرای طرح‌های مناسب سازی ادارات گلایه کرد.


در این جلسه حسین اسماعیلی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و نیز برنامه‌های آینده این ستاد از دستگاه های اداری خواست، توجه لازم را به اجرای طرح های مناسب سازی برای تردد افراد سالمند یا جانبازان در اداره متبوع خود داشته باشند.

وی تصریح کرد : اجرای طرح های مناسب سازی از قوانین دولت است که باید دستگاه‌ها از بودجه دستگاه دولتی خود برای مناسب سازی محل های تردد افراد سالخورده، جانبازان ودیگر گروه های هدف اقدام کنند.

وی با بیان این که اعتبارات لازم برای مناسب سازی به ادارات پرداخت شده است ولی اجرای طرح های مناسب سازی با کندی مواجه است، از روسای ادارات خواستار توجه جدی به این قضیه شد.

در ادامه جلسه حسین حسینایی، معاون فرماندار خلیل آباد، با بیان این که در یک مدت زمان سه ماهه همه دستگاه‌های اداری باید طرح های مناسب سازی خود را اجرا کنند افزود : مصوبات ستاد مناسب سازی در شهرستان باید اجرایی شود و دستگاه هایی که در اجرای این مصوبات کوتاهی داشته باشند، باید پاسخگوی علت اجرا نکردن طرح های مناسب سازی اداره خود باشند.

کد خبر 700
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 745

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها