1401/10/20 9:11:13
سرپرست جدید بهزیستی شهرستان قوچان منصوب شد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با سفر به شهرستان قوچان، سرپرست جدید بهزیستی این شهرستان را معرفی و از مسئول پیشین این نهاد قدردانی کرد.


مراسم معارفه ریاست جدید بهزیستی شهرستان قوچان با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و هیات همراه، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، جمعی از مسئولین شهرستان و مدیران مراکز تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر فیروزی با بیان اینکه  7نفر از فرزندان شهداء در اداره بهزیستی شهرستان قوچان مشغول به کار هستند، گفت: مفتخریم که 7 فرزند شهید در این اداره مشغول به خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی می‌باشند. آقای جعفر صاحب‌کار، خانم فاطمه سالار محمدی، خانم زهره مهران‌فر، خانم میترا نیک‌روان، خانم فاطمه اسماعیلی، خانم فاطمه جعفری و خانم آوا یوسف‌خانی همگی فرزندان شهداء گرانقدر و از همکاران سختکوش ما در این اداره می‌باشند. درود می‌فرستیم به روح پدرانِ شهیدِ همکاران عزیزمان و تمامی شهداء بزرگوار.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه بهزیستی با سازمان‌های دیگر تفاوت‌های ماهوی دارد، گفت: وظیفه ما خدمت به بنده‌هایی است که به فرمایش امام علی(ع)، در گرفتاری‌ها و مشکلات خود هیچ دستاویز و امکان و قدرتی در ظاهر ندارند. بنابراین همکاران ما بایستی چاره‌ساز مشکلات همین افراد باشند.

در ادامه، دکتر فیروزی از زحمات ربابه خلیل آبادی ریاست پیشین اداره بهزیستی این شهرستانی قدردانی و مرتضی ترنیکی را به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان قوچان منصوب کرد.

وی با بیان اینکه نباید هدف‌مان فقط حفظ شرایط موجود باشد، گفت: بایستی همواره برنامه‌ریزی‌های معقولی برای پیشرفت و ارتقای عملکرد داشته باشیم. مدیریت در سازمان بهزیستی تمام وقت و پراسترس است و باید با دستگاه‌ها و ادارات مختلف همواره در ارتباط باشیم. بنابراین انتخاب مدیران در این اداره با حساسیت‌های بیشماری انجام می‌گیرد. انتخاب رئیس جدید این اداره نیز کاملا آگاهانه انجام و تمامی موارد مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. اطمینان دارم با توجه به پتانسیل خوب موجود در این شهرستان همچون گذشته شاهد وضعیت بسیار خوبی در آینده باشیم.

وی افزود: در دوران روسای گذشته این شهرستان از جمله نیک افشار، دیانت و خلیل آبادی به حق کمترین میزان نارضایتی به استان منعکس گردیده و ارائه خدمات در شهرستان بسیار راضی کننده بوده است. امیدواریم آقای مرتضی ترنیکی نیز همین روند رو به رشد و مثبت را در پیش گرفته و همچنان در مسیر ارائه خدمات بهینه حرکت نماید.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی وظیفه بسیار مهم و خطیری را به عهده دارد، گفت: شهرستان قوچان همواره از شهرستان‌های مورد توجه و حساس در استان خراسان رضوی است که همواره در طرح‌های پایلوت مورد توجه قرار می‌گیرد. به‌طور مثال طرح دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق صعب‌العبور روستایی در حال حاضر به صورت پایلوت فقط در شهرستان‌های قوچان و تربت‌جام‌ کلید خورده است که از بهترین طرح‌ها درخصوص تحصیل فرزندان دارای معلولیت در مناطق صعب‌العبور روستایی می‌باشد.

فیروزی بعد از اتمام جلسه تودیع معارفه، از مرکز آموزشی کودکان دارای معلولیت ذهنی زیر 14 سال ارغوان بازدید کرد و روند ارائه خدمات آموزشی و گفتار درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. بازدید از مرکز  مثبت زندگی و رصد نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع، بازدید از کمپ اجباری ماده 16 و بررسی نحوه ارائه خدمات فنی و حرفه‌ای، خدمات پزشکی و پرستاری، تغذیه و نگهداری مرکز و... از جمله اقدامات دیگر مدیرکل بهزیستی در سفر به شهرستان قوچان بود.

 

کد خبر 744
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 861

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها