1401/11/10 11:46:24
بانوان شاغل در بهزیستی فداکارانی گمنام هستند

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام و منزلت زن، مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان فیروزه، مسئول امور بانوان فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی، بانوان شاغل در مراکز تحت نظارت و تعدادی ازمددجویان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.


دراین مراسم بردبار ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) نقش زنان را در بهزیستی بسیار پررنگ و تاثیر گذار دانست و اظهار داشت:کارکنان زن بهزیستی فداکاران گمنامی هستند که هم در محل کار سختی کار با جامعه هدف بهزیستی را در پیش رو دارند و هم در منزل سعی در ایجاد محیطی امن برای خانواده خود دارند و این موضوع جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.

وی اذعان داشت: پاداش زحمات همکاران ما در بهزیستی و خصوصا همکاران بانو با هیچ اجر مادی قابل جبران نیست و قطعا خداوند این تلاشها را باقیات الصالحاتی برای آنها در نظر خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام طاها ، امام جمعه شهرستان ضمن تبریک میلاد بانوی دوعالم در مورد فضایل حضرت زهرا(س) و روش زندگی ایشان و حقوق زنان در اجتماع و... سخنانی رابیان نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فیروزه،  در پایان این مراسم از بانوان شاغل در مراکز تحت نظارت ، مادران موفق در زمینه اشتغال، فرزند آوری و مادران دارای چند فرزند معلول با اهدای هدایای تقدیرشد.

 

کد خبر 826
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 445

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها