1401/11/11 8:23:49
نیروگاه برق خورشیدی بر بام مددجویان بهزیستی شهرستان فیروزه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزه خبر از افتتاح سه نیروگاه برق طی ایام دهه فجر داد.


در این مراسم بردباررییس بهزیستی فیروزه  ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به پیگیری ها و هماهنگی هایی که تاکنون جهت اجرایی شدن این طرح شده اشاره و هدف از اجرای آن را کمک به معیشت افراد تحت پوشش و اشتغال آنان دانست .

به گفته وی 18 نفر از متقاضیان پس از شناسایی و بررسی , بازدید و تأیید فنی کارشناس اداره برق و ثبت در سامانه مهرسان جهت اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی شده ا ند .بردبار همچنین اضافه نمود با توجه به تامین اعتبار اجرای این نیروگاه ها و قول مساعد پیمانکار طرف قرارداد,سه نیروگاه در طی ایام دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

امیرگان کارشناس اشتغال شهرستان هم یاداور شد این طرح ها درشهر فیروزه ، شهر گرماب ،روستاهای مرزان ،بزقوچان، شوری ، همت آباد زمانی و بتو اجرا خواهد شد که انتظار میرود با امضای قرارداد روند اجرای آن از 12 بهمن ماه آغاز وطی مدت 3ماه آینده بطور کامل به بهره برداری برسد .

مهندس نیرابادی  کارشناس شرکت برق نیز با بیان اینکه این طرح، درآمدزایی پایدار و خوبی برای مددجویان دارد اظهار نمود درآمد سال اول حاصل از این نیروگاه ها بسته به نحوه نگهداری آن بطور متوسط ماهیانه از 1 میلیون و 800 تا ۲ میلیون تومان خواهد بود که در قالب عقد قرارداد تضمین خرید 25 ساله اجرایی خواهد شد . ،

در ادامه این جلسه نماینده شرکت مجری ضمن توضیح مفاد قرار داد به سوالات افراد حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

کد خبر 829
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 495

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها