1401/11/20 12:39:29
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان گلبهار برگزار گردید

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مناسبت دهه مبارک فجر بمدت 2 روز از تاریخ 18 بهمن لغایت 19 بهمن در محل مسجد حضرت ابوالفضل گلبهار با حضورمحمد جواد فضلی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، ماریا فرشچی مسئول امور بانوان شورای شهر، نازنین باباپورکارشناس مشاور و افسانه میلانی کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلبهاراظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با توجه به ضرورت ارتقای سطح دانش و آگاهی اقشار مختلف جامعه نسبت به آثار مخرب مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور جمعی از بانوان شهرستان برگزار شد.

محمد جواد فضلی افزود: در این کارگاه مباحثی از قبیل آموزش مهارت‌های زندگی، عوامل گرایش جوانان به مواد مخدر، تاثیر خانواده در گرایش جوانان به اعتیاد، راهکارهای پیشگیری از اعتیاد ، شناسایی عوامل بازدارنده از آسیب های اجتماعی و آگاهی لازم به فرزندان و نحوه تاثیر انواع مواد مخدر و روانگردانها بر روح و جسم انسان و اثرات سوء مصرف مواد مخدر آموزش داده شده است.

در حاشیه کارگاه ، جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی  بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همراه با اهدای جوائز به بانوان منتخب، برگزار گردید.

کد خبر 873
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 559

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها