1401/12/02 10:17:50
جلسه هم اندیشی نماینده شهرستان کوهسرخ با ریاست اداره بهزیستی، دادگستری وکمیته امداد شهرستان برگزار شد

رئیس بهزیستی کوهسرخ گفت: جلسه هم اندیشی با موضوع طلاق وبررسی وضعیت معلولین ومددجویان تحت پوشش ونحوه جلب وجذب مشارکتهای مردمی از طریق خیرین بومی ساکن در سایر استانها مورد بررسی قرار گرفت .


علی حمیدی با بیان اینکه آسیب اجتماعی طلاق با افزایش نرخ رو به رشد در جوامع امروزی تبدیل به امری نگران کننده شده است. با افزایش طلاق سلامت خانواده‌ها نیز به خطر می‌افتد. جدایی زوج‌ها می‌تواند به دلایل مختلف از جمله افزایش استرس‌ها، مشکلات مالی، عدم شناخت کافی، تفاوت‌های فرهنگی اعتقادی و ... رخ دهد. با وجود این طلاق آسیب‌ها و عوارض زیادی ایجاد می‌کند.

وی افزود: مواجه شدن با مشکلات مالی، نداشتن شغل مناسب یا مسکن از مشکلات زنان بعد از طلاق است. هرچه وابستگی زن به لحاظ اقتصادی به همسر خود بیشتر باشد، مشکلاتی که پس از جدایی با آن مواجه می‌شود، بیشتر خواهد بود. زنان خانه داری که شاغل نبوده بعد از طلاق ممکن است در پیدا کردن منبع تامین مالی تا مدت‌ها دچار مشکل شوند و تلاش برای یافتن شغل مناسب از راهکارهایی است که بخشی از این آسیب‌ها را کاهش می‌دهد.

رئیس بهزیستی شهرستان کوهسرخ ادامه داد: جلسه هم اندیشی نماینده شهرستان کوهسرخ، حجت الاسلام سید جواد نیک بین با ریاست بهزیستی، ریاست دادگستری وریاست کمیته امداد شهرستان کوهسرخ با موضوع طلاق وبررسی وضعیت معلولین ومددجویان تحت پوشش ونحوه جلب وجذب مشارکتهای مردمی از طریق خیرین بومی ساکن در سایر استانها مورد بررسی قرار گرفت .

 

 

کد خبر 928
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 599

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها