1402/01/25 13:57:26
تمامی افراد دارای معلولیت با شدت شدید و خیلی شدید بهزیستی صالح آباد مستمری‌بگیر شدند

رییس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد، گفت: تمامی افراد دارای معلولیت با شدت شدید و خیلی شدید تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد مستمری‌ به‌صورت ماهیانه دریافت می‌کنند.


زری صادقی افزود: درحال‌حاضر ۸۲۵ فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی این شهرستان می‌باشند. بخشی از این افراد در سال‌های گذشته مستمری‌بگیر شده و ۶١۹ نفر از آنها نیز در سال گذشته مستمری‌بگیر شده‌اند. درحال‌حاضر اکثر توانخواهان تحت پوشش این اداره مستمری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت مستمری خانوارهای دارای افراد معلول براساس بعد خانوار صورت می‌گیرد، گفت: خانوار بعد یک‌نفره ۵۴۶ هزارتومان، با بعد دونفره ۵۸۰ هزارتومان، سه نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان، خانواده چهار نفره یک میلیون و ۴۰۴ هزارتومان و خانواده پنج نفره یک میلیون و ۷١۶هزار تومان ماهیانه به‌عنوان مستمری دریافت می‌کند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد افزود: در برقراری مستمری "شدت معلولیت" همواره مدنظر قرار می‌گیرد. بدین‌صورت که افراد دارای معلولیت  با شدت خیلی شدید، شدید و متوسط در اولویت هستند و درصورت تخصیص اعتبار می‌توانیم افراد دارای معلولیت با شدت خفیف را نیز مستمری‌بگیر کنیم. درحال‌حاضر تمامی افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید تحت پوشش این شهرستان مستمری دریافت می‌کنند. امیدواریم که اعتبار حق پرستاری نیز به این شهرستان تخصیص یابد تا توانخواهان دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 1177
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 570

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها