1402/01/25 14:4:48
لزوم اهتمام به توسعه مشاغل خانگی در بین مددجویان بهزیستی شهرستان صالح آباد

رییس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش در راستای استقلال و افزایش عزت نفس این افراد، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی است.


زری صادقی افزود: شرایط اشتغال خانگی، مشاغل ایجادی، تثبیتی و توسعه‌ای برای ۵۹ نفر از گروه هدف در معلولیت‌های مختلف از جمله جوانان دارای معلولیت بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و زنان سرپرست خانوار در شهرستان صالح‌آباد در سال گذشته مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ١۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به این شهرستان تخصیص یافت که برای ١۷ نفر از افراد دارای معلولیت در سال گذشته اشتغال خانگی ایجاد گردید.

رییس بهزیستی شهرستان صالح آباد با بیان اینکه اعتبار تبصره ١۶ با هدف اشتغال‌زایی جامعه هدف توسط معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال به این شهرستان تعلق گرفته است، گفت: تخصیص چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار جهت اعطاء وام اشتغالزایی به ۴۲ نفر از مددجویان و توانخواهان به‌منظور راه اندازی مشاغل ایجادی، تثبیتی و توسعه‌ای در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، کارگاه خیاطی، فروشگاه مواد غذایی، فروش کاشی و سرامیک و... نیز از دیگر خدمات بهزیستی این شهرستان به افراد تحت پوشش در سال گذشته بوده است. شایان ذکر است که مبلغ یک میلیارد تومان دیگر نیز درحال اختصاص به مددجویان این شهرستان می‌باشد و تمامی مراحل آن طی شده و مددجویان در انتظار پرداخت از سمت بانک‌ها هستند.

کد خبر 1178
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 521

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها