1402/01/26 20:51:47
روند اجرایی ساختمان جدید اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد

رییس اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد با اشاره به اینکه احداث ساختمان جدید اداره حدود 20 درصد پیشروی کرده است، گفت: ساختمان جدید اداره بهزیستی این شهرستان درمرحله پی‌ریزی و فونداسیون می‌باشد. امیدواریم که تا پایان سال‌جاری به مرحله سقف‌پوشی برسیم.


زری صادقی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ساختمان سازمان بهزیستی استیجاری است و مناسب‌سازی‌های لازم برای حضور مددجویان در آن انجام نگرفته است، گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم شهرستان مرزی صالح‌آباد در وهله اول نیازمند ساخت اداره بهزیستی هستیم. به‌ همین منظور در سال گذشته کلنگ احداث اداره بهزیستی در فضایی حدود ۳۰۰۰ متر زده شد. نقشه‌ای که برای این اداره در نظر گرفته شده ساختمان دو طبقه‌ای  با ۶۰۰ متر زیر بنا است. اعتبار پیش‌بینی شده برای ساختِ این مجموعه حدودا۷ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.

وی افزود: در سال گذشته ۶۳۰ میلیون تومان اعتبار توسط سازمان بهزیستی برای ساخت ساختمان جدید و اجرای فونداسیون هزینه شده است. زمین این اداره توسط خیرین برای این کار اهداء شده است و ارزش تقریبی آن حدودا ۶ میلیارد تومان می‌باشد. نماینده مجلس این شهرستان نیز قول مساعدی برای پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت کمک هزینه ساخت این اداره داده‌اند که در دست اقدام می‌باشد. امیدواریم هرچه زودتر و انشالله تا پایان سال‌جاری شاهد اتمام و به نتیجه رسیدن این پروژه باشیم.

 

کد خبر 1185
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 469

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها