1402/01/27 7:56:49
برپایی میزخدمت و پویش ضیافت خانه خدا در شهرستان صالح‌آباد

همزمان با شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در راستای پویش ضیافت خانه خدا، میز خدمت مدیران بهزیستی در مساجد و محلات، برپا گردید


ملاقات چهره به چهره و پاسخگویی رییس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد، مددکاران و کارمندان بهزیستی و مرکز مثبت زندگی در قالب میز خدمت و پاسخگویی به سوالات، مشکلات و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات آنها و ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم و تبیین مسائل بهزیستی برای مردم بخشی از این برنامه بود.

رییس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد در حاشیه برپایی میز خدمت با بیان اینکه امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها از مهم‌ترین اهداف بهزیستی است، گفت: یکی از فعالیت‌های بهزیستی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای عموم مردم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها است. به‌هنگام برپایی میز خدمت با توزیع بروشور به مردم درخصوص خدمات  متعدد بهزیستی به عموم مردم در زمینه‌های مشاوره‌های خانواده، کارگاه‌های آموزشی با موضوع فرزندپروری، پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی، غربالگری‌ها و... اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیران بازوان توانمند بهزیستی هستند، گفت: همکاری و مشارکت جهادی مردم، تحقق بسیاری از  برنامه‌های محرومیت‌زدایی را ممکن می‌سازد. یکی از محاسن برپایی میز خدمت آشنا ساختن عموم مردم با خدمات و فعالیت‌های بهزیستی، شناسایی خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی است.

کد خبر 1188
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 474

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها