1402/02/17 13:15:22
با هدف ارتقای فعالیتهای جهادی صورت می گیرد؛
حضور مستمر نماینده پایگاه بسیج شهدای بهزیستی مشهد در جلسات میز خدمت

اولین جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای بهزیستی مشهد در سال جدید با حضور مدیر، معاون پشتیبانی، فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای بهزیستی روز شنبه مورخ ١۶ اردیبهشت ماه با محوریت برگزاری اردوهای جهادی و فرهنگی، پیگیری ثبت اعضای بسیج در سامانه ناب، صدور احکام و نیز ابلاغ شرح وظایف به اعضای شورا در دفتر مدیر بهزیستی مشهد برگزار شد.


مدیر بهزیستی مشهد ضمن خیرمقدم به اعضای شورای پایگاه بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ است و بسیجیان نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها هستند، بنابراین بسیجی باید بیشتر از سایرین در حیطه کاری خود فعال باشد.

جواد بهنام به اعضای شورای پایگاه بسیج بهزیستی پیشنهاد کرد با حضور در محل برگزاری میز خدمت در جریان مسائل و درخواستهای جامعه هدف این مدیریت قرار گرفته و در قالب اردوهای جهادی پیش قدم جهت رفع مشکلات آنان باشند.

در ادامه این جلسه، معصومه اسم زاده، معاون خواهران پایگاه بسیج شهدای بهزیستی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران مدیریت بهزیستی مشهد گفت: تمام فعالیتهای کارکنان بهزیستی در قسمتهای مختلف، بسیجی وار و در جهت ارائه خدمات مخلصانه به جامعه هدف می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی مشهد در پایان این جلسه مقرر شد در محل برگزاری میز خدمت هر هفته،رابط خدمات رسانی بسیج حضور داشته باشد، اردوهای جهادی و فرهنگی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی برگزار گردد،در سامانه ناب اطلاعات بسیجیان ثبت گردد و نیز کارگروههای تخصصی برای بررسی آسیب های اجتماعی تشکیل شود.

کد خبر 1362
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 397
عکس اصلی

ویژه ها