1402/02/27 9:12:20
خراسان رضوی مقام سوم شانزدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی بهزیستی سراسر کشور را کسب کرد

خراسان رضوی مقام سوم شانزدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی بهزیستی سراسر کشور را کسب کرد.


 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ علیرضا حسینی فر معاون دفتر تربیت بدنی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر، گفت: این رقابت ها در رشته های دو، تنیس روی میز، طناب کشی و فوتبال دستی برگزار شد که در رشته دوی ۱۰۰ متر؛ لیلا جهانگیری از استان گیلان اول شد و فاطمه حیدری از استان اصفهان و زهرا نامور از استان فارس به مقام های دوم و سوم دست یافتند. همچنین در رشته دوی ۸۰۰ متر؛ شیما محمدی از استان کرمان، مقام اول را کسب کرد و آمنه امیدوار از استان فارس و مرجان غضنفری از استان اصفهان به ترتیب صاحب مقام های دوم و سوم شدند.

وی افزود:در رشته آمادگی جسمانی مریم فرخی از استان خراسان رضوی مقام اول را تصاحب کرد و زهرا فیوج از استان کرمان و سیما شهادتی از استان آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. همچنین در رشته طناب کشی استان های قم، تهران و خراسان رضوی به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

حسینی فر ادامه داد:در رشته تنیس روی میز؛ سیده مهناز حسینی از استان همدان مقام اول را کسب کرد. مقام دوم این رشته از آن کیمیا حیدر تجری از استان البرز شد و مقام سوم مشترک  نیز به حوا ذوالفقار از استان سمنان و مهشید کامروامنش از استان تهران رسید. در رشته فوتبال دستی نیز استان های خوزستان، خراسان رضوی و کردستان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین این جشنواره در بخش آقایان با حضور ۲۴ تیم  استانی و ۴۰۰ورزشکار در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر در هفت رشته ورزشی فوتسال ،دو ،شنا ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز،فوتبال دستی و طناب کشی برگزار شد .

در پایان  این جشنواره و با توجه به  مجموع نشان های کسب شده توسط بانوان و آقایان ؛ استان کرمان با  کسب چهار نشان طلا، دو نشان نقره و  یک برنز قهرمان این جشنواره شد. استانهای اردبیل با سه نشان طلا و یک نشان نقره و خراسان رضوی با یک نشان طلا ، پنج نقره و یک برنز به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

کد خبر 1437
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 398

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها