1402/02/30 8:56:28
رئیس بهزیستی باخرز در مراسم نماز جمعه این هفته شهرستان؛
بیش از ۹۰ درصد جامعه هدف در شهرستان از خدمات مالی مستمر بهره مند شدند

رئیس اداراه بهزیستی شهرستان باخرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: بهزیستی در سال گذشته با همت و تلاش های همکاران خود و مطالبه گری عمومی توانست اقدامات موثری در زمینه های مختلف جهت بهتر زیستن جامعه هدف تحت حمایت خود ایفا نماید.


علیرضا حسین پور ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بیان مهمترین اقدامات فرهنگی صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و گفت: ارائه خدمات آموزشی و آگاه سازی در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی نوظهور بسیار حائز اهمیت است این مهم به صورت جدی از طریق برگزاری کارگاهای آموزشی رایگان در زمینه های مختلف از جمله آموزش پیش از ازدواج ، خانواده ، فرزندپروری،آگاه سازی زنان و دختران ،بلوغ جنسی ، پیشگیری از خودکشی  و ....... در دست اجرا می باشد‌.

وی افزود: در سال گذشته با حمایت های فرماندار شهرستان و ظرفیت های درون سازمانی این مجموعه بیش از ۱۵۰ شغل ایجاد گردیده است که می تواند در شکوفایی جامعه معلولین شهرستان نقش مهمی ایفا نماید.

حسین پور پیگیری وضعیت مناسب سازی و دسترس پذیری محیطی از داخل منزل  تا معابر عمومی شهر و روستا و ادارات مستقر در شهرستان را جهت حضور فعالانه جامعه معلولین, سالمندان, کودکان و سایر اقشار آسیب‌پذیر را مطالبه عمومی در راستای ایجاد محیط امن و در دسترس توسط افراد دارای معلولیت دانست.

رئیس بهزیستی باخرز تلاش جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده را جزو مسئولیت های فراموش نشدنی در بهزیستی دانست و افزود: با حمایت های اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی بیش از ۹۰ درصد جامعه هدف در شهرستان از خدمات مالی مستمر بهره مند گردیده اند. همچنین با حمایت های ائمه جمعه شهرستان و نگرش مثبت خیرین در سال گذشته چندین مرحله بسته های غذایی جهت کاهش مشکلات و رفع نیازهای اولیه بین جامعه هدف بهزیستی توزیع گردیده است.

کد خبر 1452
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 576

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها