1402/02/31 8:39:40
رئیس اداره بهزیستی تربت جام مطرح کرد:
در رسانه | انتقاد از عملکرد ضعیف برخی ادارات در اجرای مصوبات ستاد مناسب سازی

روزنامه خراسان -اعلمی- رئیس اداره بهزیستی تربت جام گفت: با وجود برگزاری منظم جلسات ستاد مناسب‌سازی، متاسفانه هنوز مناسب‌سازی در ادارات این شهرستان آن‌طور که باید انجام نشده است.


رئیس اداره بهزیستی تربت جام گفت: با وجود برگزاری منظم جلسات ستاد مناسب‌سازی، متاسفانه هنوز مناسب‌سازی در ادارات این شهرستان آن‌طور که باید انجام نشده است و ادارات شهرستان در پاسخ به علت اجرانشدن مناسب‌سازی، مشکلات مالی را بهانه می کنند؛ درحالی که احداث یک سطح شیب‌دار نیاز به اعتبار بالایی ندارد.

حسن ظفرمقدم همچنین افزود: در ستاد مناسب‌سازی شهرستان ما ۱۴ دستگاه اجرایی را شناسایی کردیم و در بازدیدی که به همراه معاون برنامه ریزی فرماندار از این دستگاه‌های اجرایی داشتیم، متاسفانه بنا به دلایلی که اصلا موجه نیست، مناسب‌سازی و تسهیل دسترسی هنوز به طور کامل انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه باید بگویم مصوبات ستاد مناسب سازی به طور کامل اجرا نمی شوند و یک عزم جدی را می طلبد و نیاز است مسئولان قاطع تر به این مسئله ورود کنند. وی تصریح کرد: به همین منظور از دادستان به عنوان مدعی‌العموم می خواهیم که به این موضوع  ورود کنند.

رئیس اداره بهزیستی تربت جام خاطرنشان کرد: در جلسه شورای ترافیک و ستاد مناسب سازی شهرستان احداث پارکینگ ویژه معلولان  مصوب شده ولی متاسفانه اجرایی نشده است.

 

کد خبر 1457
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 434

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها