1402/02/31 11:12:42
اجتماع بزرگ دختران بهشتی شهرستان زاوه در جوار حرم سلطان حسین

امام جمعه شهرستان زاوه: برگزاری این گونه جشن ها با حضور دختران بهشتی این سرمین در ترویج و تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب موثر است.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) با حضور تعداد کثیری از دختران تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

نازنین عجمیان ضمن اشاره به این موضوع که این دورهمی صمیمانه با هدف بزرگداشت روز دختر و ارج نهادن به منزلت جایگاه این مخلوقات دوست داشتنی و نیز تقدیر و تشکر از دختران موفق برگزار گردید گفت: با هدف ایجاد انگیزه مضاعف در دختران موفق تحت پوشش بهزیستی از دختران مقام دار در زمینه تحصیلی و ورزشی جهت حضور در این اجتماع بزرگ دعوت و در حضور مسئولان شهرستان با اهداء لوح و هدایایی به رسم یادبود از ایشان تقدیر به عمل آمد.

وی نیز افزود: در ابتدای این جشن باشکوه که فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات شهرستان زاوه در آن حضور داشتند؛ گروه سرود دختران بهشتی با اجرای سرودی زیبا، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) به خوش آمدگویی شرکت کنندگان در این اجتماع پرداختند و در حاشیه این مراسم  نیز که با نور افشانی و صرف شام همراه بود طی قرعه کشی به بانوانی که نام آنها معصومه بود هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

حجت الاسلام شمس الدین زاده که در این جمع صمیمی حضور داشت ضمن تقدیر از ریاست و پرسنل اداره بهزیستی جهت برگزاری این جشن باشکوه گفت: برگزاری این گونه جشن ها با حضور دختران بهشتی این سرمین در ترویج و تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب موثر است و سایر ادارات و نهاد های سطح شهرستان نیز می بایست در برگزاری چنین مراسمی همت بگمارند.

لازم به ذکر است جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه که اجتماع دختران بهشتی نام گرفت به همت مرکز مثبت زندگی 3641 شهر دولت آباد، در شب ولادت حضرت معصومه (س) و در محل مزار سلطان حسین شهرستان زاوه برگزار گردید.

کد خبر 1460
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 846

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها