1402/03/03 8:54:36
استمرار اجرای طرح ملی «مهرواره در محضر ولی نعمتان» در شهرستان طرقبه شاندیز

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز از اجرای طرح ملی «مهرواره در محضر ولی نعمتان» با همکاری سپاه وسازمان تبیلغات اسلامی این شهرستان خبر داد


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز؛ جلسه ای در دفتر فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان و با حضورسرهنگ پسندیده فرمانده سپاه شهرستان، ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومدیران مرکز مثبت زندگی و فرماندهان پایگاه های بسیج برگرار شد.

رئیس اداره بهزیستی طرقبه  گفت: طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم‌پایه، هم‌افزا و مسئله‌محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعۀ هدف سازمان بهزیستی در سطح محلات کشور است.

علی اصغر ابراهیمی ادامه داد: این طرح در استان با همکاری و مشارکت بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان و شرکای اجتماعی بهزیستی در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: براساس این طرح قرار است کلیه دستگاه‌ها براساس تفاهم‌نامه منعقد شده از ظرفیت همدیگر جهت هم افزایی و خدمات بهینه به محله‌های آسیب خیز در سطح شهرستان‌های استان‌ استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: در این طرح سازمان از گروه‌های جهادی، مساجد، خیریه‌ها و موسسات فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌کند تا با مراجعه به مراکز مثبت زندگی محله، خانواده‌های دارای نیاز و مسئله را شناسایی و در راستای کمک به این خانواده‌ها اقدام کنند.

وی افزود: در این پویش به طور مثال مددجویانی هستند که خانه‌شان نیازمند مناسب‌سازی است و گروه‌های جهادی در محله می‌توانند برای کمک به آنها اقدام کنند.

 

کد خبر 1510
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 425

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها