1402/03/11 9:41:6
تقدیر از روابط عمومی اداره بهزیستی زاوه به عنوان روابط عمومی برتر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از انتخاب رابط روابط عمومی این اداره به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان در سال ١۴۰١ خبر داد.


نازنین عجمیان گفت: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، محمد وفایی نژاد فرماندار شهرستان زاوه از روابط عمومی بهزیستی زاوه به عنوان یکی از فعال ترین رابطان شهرستان تقدیر کرد.

وی همچنین یکی از ملاک های ارزیابی روابط عمومی برتر را فعالیت رابطان در فضای مجازی و اطلاع رسانی از خدمات ادارات و نهاد های مربوطه به ولی نعمتان عنوان کرد و گفت: در این راستا از میان 33 اداره فعال در شهرستان زاوه 8 اداره بیشترین میزان فعالیت را داشتند که یکی ازآنها، اداره بهزیستی بود که در شورای اداری خرداد ماه از رابط این اداره تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی زاوه در متن تقدیرنامه فرماندار شهرستان امده است؛

جناب آقای هادی زارع

مسئول محترم روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه

در جهان هوشمند معاصر بی تردید روابط عمومی ها نهادی کار آمد است که در فرایند ارتباطی دو سویه و مبتنی بر تفاهم با مخاطبان خود ارتباط برقرار نموده و بدون شک در فضای کنونی، روابط عمومی ها به عنوان رکن اصلی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش تعیین کننده در افزایش آگاهی های احاد جامعه را بر عهده دارند.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری گردیده است فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک این روز از خدمات و فعالیت های جنابعالی تقدیر و تشکر گردد. لذا به همین مناسبت و به پاس زحمات شما این لوح تقدیم حضورتان می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با عمل به شعار های محوری دولت ( عدالت محوری، فساد ستیزی، قانون مداری، پاک دستی، مردم داری و روحیه جهادی) در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موًید باشید.

محمد وفایی نژاد

فرماندار شهرستان زاوه

 

کد خبر 1602
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 630

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها