1401/11/18 13:33:41
افتتاح کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار در زاوه

فرماندار زاوه: اداره بهزیستی همواره در تولید و جذب بودجه اشتغال فعال بوده و این امر باعث ایجاد انگیزه در بین مددجویان شده است.


به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر آیین افتتاح کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیر کل امور کتابخانه های استان، فرماندار، بخشدار و روسای ادارات در شهرستان زاوه برگزارشد.

وفایی فرماندار زاوه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ریاست و پرسنل اداره بهزیستی گفت: ریاست و پرسنل اداره بهزیستی همواره پرتلاش و کوشا در پیشبرد اهداف سازمانی و حمایت از مددجویان تحت پوشش بوده اند.

محمد وفایی در ادامه افزود: اداره بهزیستی در تولید اشتغال و خودکفایی مددجوها بسیار پر تلاش بوده و با جذب بالای بودجه اشتغال توانسته است انگیزه مددجویان را در این زمینه بالا ببرد.

در پایان مراسم نازنین عجمیان ضمن تقدیر از مسئول و تسهیلگر مرکز مثبت زندگی شهر چخماق گفت: کارشناسان اداره بهزیستی همواره در تلاش هستند تا با ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، ایشان را خودکفا و تا حد امکان از دریافت حمایت های دولتی بی نیاز نمایند.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم گروه دف نوازی فرزندان معلول که به همت اداره بهزیستی تشکیل و آموزش دیده اند به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه مسئولین حاضر در مراسم قرار گرفت.

                                                

لازم به ذکر کارگاه خیاطی گوهردوزان پرتلاش به همت اداره بهزیستی و با سرمایه ای بالغ بر 220 میلیون تومان در روستای قلعه نو صفی آباد شهرستان زاوه به طور مستقیم برای 10 نفر از زنان سرپرست خانوار شغل پایدار ایجاد کرده است.

 

کد خبر 863
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 706

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها