1401/11/25 10:6:10
بازدید کارشناس cbr سازمان بهزیستی کشور از طرح های اشتغال شهرستان زاوه

.فرانک تفریشی: محصولات خوداشتغالی مددجویان در زاوه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مطلوب آینده روشنی دارند


کارشناس cbr  سازمان بهزیستی کشور به همراه کارشناس توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از طرح های اشتغال و نمایشگاه محصولات تولیدی توانخواهان در شهرستان زاوه بازدید کردند.

در این بازدید رئیس اداره بهزیستی زاوه  گزارش کاملی از اشتغال های ایجاد شده توسط بهزیستی زاوه ارائه کرد و گفت: به همت همه کارشناسان اداره و مراکز مثبت زندگی شهرستان به ویژه تسهیلگران میانی توانسته ایم چندین شغل خرد و گروهی در شهرستان زاوه ایجاد و تعدادی از مددجویان تحت پوشش را تا حد قابل توجهی توانمند کنیم.

نازنین عجمیان در ادامه افزود: از نکات مثبت مشاغل ایجاد شده توجه ویژه به توانمندی و علاقه مددجویان می باشد به نحوی که علایق متقاضیان را هدفمند و با تامین تجهیزات لازم زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم و نیز تا زمان فروش محصولات آنها را حمایت می کنیم.

وی افزود: اداره بهزیستی شهرستان زاوه توانسته است علی غم گستردگی وسعت و تقسیم جمعیت این شهرستان در 72 پارچه آبادی، به همت همه دست اندرکاران، تنها در بخش cbr و با حمایت از معلولین تعداد 9 کارگاه تولیدی راه اندازی و در مجموع برای حدود 60 نفر شغل پایدار ایجاد نماید تا جایی که کارگاه خیاطی روستای جعفر آباد در شهرستان زاوه که 10 نفر از معلولان فعال در آن شاغل هستند، به عنوان کارگاه نمونه کشوری شناخته شده است.

فرانک تفریشی، کارشناس cbr سازمان بهزیستی کشور در حین بازدید از کارگاه قالی بافی روستای حاجی آباد که اولین تجربه شهرستان زاوه در این خصوص بود و نیز محصولات تولیدی برخی از مددجویان گفت: این محصولات از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و با توجه به قیمت به صرفه می تواند در بازارهای دیگر شهرستان ها و حتی پایتخت به خوبی به فروش برسد و از این بابت میتوان آینده روشنی را برای این مشاغل متصور بود.                                                            

در ادامه این بازدید جلسه ای با حضور کارشناسان اداره و مسئولین و تسهیلگران مراکز مثبت زندگی در اداره بهزیستی زاوه برگزار گردید و در خصوص نحوه ارائه بهتر خدمات به مددجویان بحث و تبادل نظر شد.                                                                 

لازم به ذکر است که در بدو ورود میهمانها به اداره گروه دف نوازی متشکل از فرزندان مددجو به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه ایشان قرار گرفت و با اهدای هدایایی به رسم یاد بود از نوازندگان تقدیر به عمل آمد.

                                                                      

 

کد خبر 891
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 1237

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها