1401/12/13 11:0:51
شورای راهبردی و سیاستگذاری روابط عمومی های شهرستان تایباد برگزار شد

.فرماندار تایباد گفت: نقش و جایگاه روابط عمومی در سیستم اداری در عصر ارتباطات و اطلاعات نسبت به گذشته بسیار ارتقاء یافته به نحوی که یکی از رموز موفقیت هر دستگاهی به اقدام و عملکرد آن وابسته است


مهدی دونده در نشست با اعضای شورای راهبردی و سیاستگذاری روابط عمومی های تایباد ضمن بیان این مطلب افزود: واحد روابط عمومی در هر سازمان و اداره‌، وظایف مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی به خصوص اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع بر عهده دارد که اگر به درستی صورت گیرد ثمرات فراوانی را برای مردم و مجموعه دارد.

فرماندار تایباد با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید کار اطلاع‌رسانی را به درستی و شفاف انجام دهد ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای مسئولان این بخش، ارتقای دانش و به روز رسانی فعالان آن است و باید به صورت مکرر متولیان روابط عمومی دانش خود را به روز کنند و در این حوزه از تجربیات فعالان این بخش استفاده کنند. 

دونده گفت:برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌های مختلف منطقه امری لازم و ضروری است و باید در بازه های زمانی متفاوتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نقش و اهمیت روابط عمومی در مجموعه‌های اداری بی‌بدیل است و برای اینکه یک نهاد و سازمان در کار خود به خصوص اطلاع رسانی موفق باشد باید این مجموعه تقویت شود

رئیس اداره بهزیستی تایباد در این جلسه بر پیشرفت و ارتقاء فعالیت این شورا تاکید کرد وبا امید به عملکرد موفق از فعالیت این شورا دریکسال آینده همکاری همه جانبه خود را نیز اعلام نمود.

در این دیدار هر یک از اعضاء شورای راهبردی و سیاستگذاری راوابط عمومی های تایباد به بیان برخی از برنامه های خود در این مجمع اشاره کردند.

 

ر نشان کرد

 

کد خبر 993
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 476

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها