1402/02/19 9:23:14
افزایش سه برابری جذب اعتبار در حوزه اشتغال توسط مدیریت بهزیستی مشهد

جلسه هم اندیشی راههای ایجاد و تثبت اشتغال پایدار با حضور مدیر،معاون تخصصی،کارشناسان اشتغال و رابطین حوزه ها ی بهزیستی در محل مدیریت بهزیستی شهرستان مشهد برگزار شد.


مدیر بهزیستی مشهد در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران واحد اشتغال در سال ۱۴۰۱ گفت: در جلسات فرمانداری که با موضوع اشتغال هر هفته برگزار می شد یکی از اداراتی که عملکرد آن همواره مورد بررسی قرار می گرفت این مدیریت بود که با توجه به تلاش های همکاران، موفق به کسب نتایج مطلوب در این زمینه شدیم.

جواد بهنام بیان نمود: اشتغال مهم ترین و موثرترین اقدامی است که بایستی برای افراد واجد شرایط  انجام شود. خوشبختانه این مدیریت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ در حوزه اشتغال ۳ برابر جذب اعتبار داشته است و سلامت کار در آن ۹۹/۸ درصد اعلام شده است.

در ادامه معاون تخصصی بهزیستی مشهد نقشه راه و فعالیتهای مورد انتظار حوزه اشتغال در سال جاری را بیان کرد و بر ایجاد اشتغال پایدار،آماده سازی شغلی در چارچوب دستورالعمل ها توسط حوزه های تخصصی و جلوگیری از انحرافات تسهیلات اشتغال،تشکیل و تکمیل پرونده ها قبل از تشکیل کمیته اشتغال شهرستان جهت تسریع در فرآیند جذب اعتبار سال جاری تاکید کرد.

در پایان کارشناسان و رابطین حوزه های تخصصی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان نمودند که از جمله به مواردی همچون تغییرات مکرر مددکاران مراکز مثبت و به تبع آن عدم آگاهی و تسلط آنان به آیین نامه ها و در نهایت سردرگمی مراجعان،حجم بالای کار، کمبود نیرو و ... اشاره کردند.

در آخر مقرر شد در سال جاری آموزش ویژه مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی صورت گیرد تا از این طریق آسیب ناشی از تغییرات مکرر مددکاران جبران شود.

کد خبر 1380
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 455
عکس اصلی

ویژه ها