1402/12/26 9:58:11
برگزاری دورهمی خانوادگی افراد دارای آسیب نخاعی همراه با ارائه خدمات توانبخشی و پزشکی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیشابور، مجمع نیکوکاری آفتاب مشهد و مرکز جامع توانبخشی پویش نیشابور میزبان تعداد تعداد زیادی از افراد دارای ضایعه ی نخاعی و خانواده های آنها در اولین گردهمایی خانوادگی در نیشابور شدند.


این مراسم  که در آستانه سال نو در محل خانه ی فرزندان امام علی (ع) برگزار شد با هدف ایجاد یک روز شاد و مفرح برای خانواده و فرزندان همچنین توانخواهان ضایعه نخاعی تحت پوشش اداره ی بهزیستی و مرکز جامع توانبخشی پویش  ‌اجرا شد .

مجمع نیکوکاری آفتاب مشهد که ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی شامل ویزیت تخصصی پزشک و پرستار زخم ، تعمیرات ویلچر و تشک مواج  به افراد دارای ضایعه نخاعی را داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می دهند در این مرکز حضور یافتند وضمن مشاوره به تک تک معلولین ،مشکلات آنها را بررسی و راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه نمودند.

تعداد توانخواهان ضایعه نخاعی شرکت کننده در این گردهمایی  که صرفا بر اثر تروما دچار آسیب نخاعی شده بودند ۵۵ نفر و تعداد  کل میهمانان این جشن  ۲۰۰ نفر بودند .

در پایان ضمن اجرای برنامه های بسیار شاد و متنوع  با پذیرایی و نهار طبخ شده توسط آشپزخانه ی حرم مطهر رضوی افراد دارای آسیب نخاعی و خانواده های آنها یک روز متفاوت و شاد را در کنار خانواده خود در این مراسم تجربه کردند  .

لازم به ذکر است اداره بهزیستی نیشابور تعداد 150 نفر از افراد دارای آسیب نخاعی در شهرسنان را تحت حمایت خود دارد و خدمات مختلفی چون ارائه کمک هزینه مستمری ، حق پرستاری ، خدمات مراقبت و ویزیت در منزل و ... را به آنها ارائه می دهد.

 

کد خبر 3614
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 63

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها