1403/01/16 13:25:26
دعوت مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از کارکنان و جامعه هدف بهزیستی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با صدور پیامی، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی خراسان رضوی را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، متن پیام به شرح ذیل است:


امروز، غزه نماد تقابل حق و باطل است و در خط مقدم مواجهه استکبار جهانی با مستضعفان جهان قرار دارد. از زمانی که معمار کبیر انقلاب در ابتکار تاریخی و اقدامی حکیمانه و راهبردی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند، سال به سال این حرکت گسترش پیدا کرد و روشنگری‌ها در ارتباط با جنایت‌های رژیم صهیونیسیتی افزایش یافت و امروز به تکامل بی‌مانندی رسیده است و موضوع فلسطین علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

امروز جنایات رژیم کودک کش و شهادت پاک‌ترین فرزندان این سرزمین، همچون سرلشکر زاهدی و یاران وفادارش، قلب تمامی ایرانیان را به درد آورده است. در طول چندین دهه، جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا در دفاع از مردم فلسطین ایستاده است و با تاکید بر اهمیت مساله فلسطین به عنوان مهم‌ترین مساله جهان اسلام و رژیم صهیونیستی به‌عنوان مهمترین عامل ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه، معتقد به ضرورت حل ریشه‌ای این بحران تاریخی و زخم عمیق وارده  بر پیکره و وجدان بشریت است.

اینجانب در آستانه روز قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان از خانواده بزرگ بهزیستی و جامعه هدف دعوت می‌نمایم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شرکت نمایند. امسال به دلیل شرایط خاصی که رژیم صهیونیستی به وجود آورده حتما ابعاد گسترده‌تری از ابراز خشم و نفرت مردم سراسر دنیا از رژیم صهیونیستی را در روز قدس شاهد خواهیم بود.

کد خبر 3670
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 55

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها