1403/01/25 10:1:42
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین، ١۳ سری جهیزیه با حضور رئیس اداره بهزیستی و مسئولین شهرستان به زوجین تحت پوشش اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، مراسم اهدای ۱۳ سری جهیزیه در قالب ۱۷ قلم کالای اساسی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی با حضور علی سامقانی فرماندار،حسین بوژمهرانی امام جمعه محترم، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، ریاست اداره بهزیستی، خیرین و برخی از مسئولین در محل بهزیستی انجام گردید.


علی  سامقانی  فرماندارشهرستان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید فطر، ازدواج را سنت حسنه و از پایه‌های اصلی تشکیل خانواده دانست و گفت: حمایت از زوج‌های جوان و کمک به امر ازدواج آسان وظیفه‌ای همگانی است.

وی با اشاره به نقش مهم بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، از تلاش‌های این سازمان در امر ازدواج مددجویان قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت خیرین و نیکوکاران بتوانیم شاهد تسهیل ازدواج جوانان و تشکیل خانواده‌های پایدار باشیم. ریاست بهزیستی شهرستان جوین گفت: تعداد ۱۳ سری جهیزیه شامل (یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، سرویس قابلمه، سرویس قاشق، پتو، اتو، جاروبرقی و ...) که ارزش هر سری مبلغ ۲۵ میلیون تومان می باشد که با همکاری بسیج سازندگی سپاه ، بهزیستی و خیرین به مددجویان تحویل داده شد.

 

 

 

کد خبر 3712
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 45

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها