1403/02/06 14:26:35
بهزیستی؛ سازمانی یادگیرنده

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، کارگاه سه روزه طرحواره درمانی پیشرفته به‌صورت منطقه‌ای و با حضور کارشناسان مراکز مشاوره حضوری و تلفنی دولتی از ۹ استان در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این کارگاه آموزشی، گفت: سازمان بهزیستی به جهت تعدد و تنوع کار و مسئولیت‌های خود و ارتباط مستقیم با جامعه هدف باید به صورت روزمره اطلاعات، نوع فعالیت و عملکرد خود را به روز کند و ظرفیت‌هایش را برای خلق آینده خود توسعه ‌دهد.

دکتر مسعود فیروزی افزود: بهزیستی سازمانی یادگیرنده است و به‌صورت مداوم امکان یادگیری را برای اعضاء خود فراهم می‌نماید. آموزش مدون، منظم و مستمر یکی از مشخصه‌های سازمان‌های یادگیرنده است. این سازمان‌ها خلاق بوده و به‌صورت مداوم در حال بازیابی و بازسازی خود می‌باشند. سازمان‌های یادگیرنده دچار روزمرگی‌های اداری نمی‌شوند و همیشه حرف نو برای گفتن دارند. گردش اطلاعات در آن بسیار روان است و آموزش‌ها مدام به روز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان بهزیستی بسیار تخصصی و علمی است ولی متاسفانه علیرغم حجم بالای مسئولیت‌های این سازمان اطلاع‌رسانی به صورت کامل انجام نگرفته و خدمات این سازمان برای قشر وسیعی از مردم همچنان ناشناخته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: اجرای برنامه‌های تخصصی به‌منظور توانمندسازی، بازتوانی و دست‌یابی به استقلال برای بهبودیافتگان اعتیاد، زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبه خانواده، افراد دارای معلولیت، اجرای طرح‌های علمی تخصصی غربالگری بینایی، شنوایی و ژنتیک، ارائه خدمات روانشناختی تخصصی و علمی و... تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های علمی بهزیستی است.

وی ادامه داد: دیگر دوران روانشناسی زرد گذشته و در روانشناسی علمی ساز وکارهای جدید و تخصصی مدنظر قرار دارد. بسیار خرسندیم که در این کارگاه آموزشی سه روزه میزبان شما متخصصین از استان‌های دیگر بودیم و امیدواریم اوقات خوبی را در مشهدالرضا و در جوار امام مهربانی‌ها در این چندروز گذرانده باشید.

کد خبر 3768
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 72

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها