1403/04/14 22:43:14
برگزاری جشن عید غدیر ویژه بانوان و کودکان چنارانی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، همزمان با عید غدیر مراسم جشنی همراه با بازارچه عرضه محصولات خوداشتغالی، بازی، مسابقه، سرگرمی و اهدای جوایز ویژه ی مادران و کودکانشان در محل پارک بانوان شهرستان چناران با همت تعدادی از ادارات برگزار گردید.


با مشارکت اداره بهزیستی، شهرداری، موسسه مردم نهاد عطر خدا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به مناسبت روز عید غدیر جشنی شاد و مراسمی با شکوه به همت مرکز سالمندان ثنا و موسسه خیریه نوید مهربانی و با مشارکت ادارات یاد شده در پارک بانوان شهرستان چناران برگزار گردید.

گروه دف نوازی فرهنگسرای وحدت به مدیریت خانم وحدتی،گروه سرود دختران به مدیریت خانم رکسانه، اجرای هنرهای ورزش رزمی گروه استاد غلامی و اجرای حرکات ورزشی ژیمناستیک استاد باقری شور نشاط خاصی در این جشن ایجاد کرد.

بازارچه فروش محصولات زینتی، صنایع دستی و خوراکی نیز به نفع کودکان بیمار تحت حمایت سمن عطر خدا، برگزاری مسابقه و اهدای هدیه به سادات و نقاشی چهره کودکان برنامه هایی بود که در این جشن توسط خانم اکبریان مسئول موسسه خیریه عطر خدا انجام شد.

کودکان نیز در کنار مادرانشان از برنامه های متنوع کانون که شامل قصه گویی، کاردستی و نقاشی بود استفاده کردند و روز بسیار شادی برای جمع کثیری از بانوان شهرمان رقم خورد.

 

کد خبر 4335
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 94

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها