1403/04/28 8:10:46
برای خرید مسکن در سال جاری، ۲۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه پرداخت می‌شود



غلامرضا خالدی، معاون موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی در این نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی گفت: کمک هزینه سازمان بهزیستی به افراد تحت پوشش خود برای تهیه مسکن در قالب سه طرح انجام شده و کمک هزینه برای ساخت مسکن،  خرید مسکن و ثبت‌نام در طرح مسکن ملی به افراد تحت پوشش تعلق می‌گیرد.

خالدی خاطرنشان کرد: افراد برای خرید مسکن در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان و در سال جاری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می‌کنند و در طرح ملی مسکن نیز براساس پیشرفت فیزیکی، به افراد کمک هزینه اهدا می‌شود. فقط در مورد خرید مسکن به صورت یکجا کمک هزینه پرداخت می‌شود و در سایر موارد بر اساس مستندات انجام می‌شود.

معاون موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی  ادامه داد: در سال جاری برای هر طرح، ۲۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده که باید تا پایان سال پروژه ساختمانی به اتمام برسد. اگر فردی در سه ماهه آخر ۱۴۰۲ و سه ماهه اول  سال جاری  خرید مسکن انجام داده باشد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و پیش از آن، هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به فرد تحت پوشش بهزیستی تعلق می‌گیرد.

خالدی افزود: : سازمان بهزیستی، در سال گذشته  سقفی برای پرداخت کمک هزینه نداشته و براساس مستندات ارسالی، پرداخت صورت گرفته همچنین در سال گذشته، آمار کلی افرادی که از خدمات مربوط به مسکن  استفاده کردند به ۲۳۳۵ نفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته، ۷۶۰ میلیون تومان برای خدمات قطعات کاشت حلزون اختصاص پیدا کرد و برای تسهیل‌گری اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ۱۵۰ میلیون تومان به صورت وام به این افراد تعلق گرفت.

 

 

کد خبر 4403
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 133

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها