1402/01/25 12:52:42
دومین مرکز مشاوره شهرستان صالح‌آباد راه اندازی شد

رییس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد گفت: پروانه فعالیت دومین مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی اجتماعی شهرستان صالح‌آباد با نوع فعالیت روانشناسی عمومی صادر گردیده و این مرکز همزمان با عید سعید فطر افتتاح خواهد شد.


زری صادقی افزود: سابق بر این فقط یک مرکز مشاوره در شهرستان صالح‌آباد فعال بود که باتوجه به نیاز منطقه، دومین مرکز نیز راه‌اندازی گردید. این مرکز علاوه بر ارائه خدمات مشاوره عمومی قرار است طرح‌های ابلاغی از سوی معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی نظیر مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره‌های قبل از طلاق، مشاوره‌های دوران بلوغ و نوجوانی و...را اجرا کند و به‌عنوان بازوی کمکی در کنار بهزیستی این شهرستان فعالیت نماید.  

وی خاطرنشان کرد: ضرورت وجود مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی به منظور ارائه خدمات مورد نظر به مردم بسیار آشکار است و درواقع تاسیس این مراکز را می‌توان نخستین و مهم‌ترین گام برای پیشگیری، تشخیص و کاهش اختلالات روانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست. برنامه‌های پیشگیرانه در مشاوره، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از اهداف مشاوران مرکز مشاوره، تنظیم و اجرای برنامه‌هایی است که از پیش آمدن مشکلات برای افراد جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

کد خبر 1172
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 451

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها