1402/05/21 11:29:16
در نشست صمیمی فرماندار شهرستان زاوه با روسای ادارات این شهرستان عنوان شد:
مدیران شهرستان باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی شهرستان با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و سلیمان و نیز رؤسا و نماینده های ادارات مرتبط در محل فرمانداری این شهرستان خبر داد.


در این نشست محمد وفایی نژاد، فرماندار شهرستان زاوه به بیان مطالبی در خصوص اهمیت تعامل و همکاری همه دستگاه های ذیربط جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: انجام وظایف قانونی هر اداره مندرج در اساسنامه آن از وظایف ذاتی مدیر هر دستگاه می باشد که انتظار می رود تمام مدیران تا جلسه بعدی کارگروه آسیب های اجتماعی گزارش و مستندات عملکرد خود در این زمینه را ارائه نمایند.

امیر حسین جوانشیری در این جلسه ضمن پخش کلیپی از اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس اجتماعی شهرستان زاوه در سال های گذشته در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تنها راه برون رفت از این آسیب ها را همکاری دلسوزانه و مسئولانه همه دستگاه ها خواند و افزود: ما به همکاری و حمایت تمامی ادارات در راستای رفع و کنترل آسیب‌های اجتماعی نیازمندیم تا بتوانیم شاهد نتایج خوبی در این زمینه باشیم.

لازم به ذکر است پس از بحث و تبادل نظر در بین حاضرین در این جلسه تصمیمات جدیدی اتخاذ و مصوبات جلسه جهت اجرای هرچه سریع تر به مدیران مربوطه ابلاغ گردید.

کد خبر 2269
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 573

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها