1403/02/09 8:6:15
دردیدار رییس و کارکنان اداره بهزیستی خواف با رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی و همزمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر رییس و کارکنان اداره بهزیستی خواف با عبداله عرب نژاد رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در خواف دیدار کردند.


رییس اداره بهزیستی خواف در این دیدار گفت : نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است که باید برای رشد و شکوفایی این نیروها تمام سازمانها و ارگانها برنامه و نقشه راه داشته باشند و اگر همه ارگانها به وظایف خود عمل کنند قطعا سلامت و امنیت کارگران تضمین خواهد شد .

سیدمهدی متولی گفت : سازمان بهزیستی همواره در مسئله آسیب های اجتماعی برنامه های متنوع و به روز شده ای دارد و شرایط خاص شهرستان خواف ضرورت حضور نیروهای متخصص اورژانس اجتماعی در واحدهای سلامت و امنیت شرکت های معدنی را طلب می کند.

 وی افزود : وجود 26 هزار بیمه شده تامین اجتماعی گستردگی نیازها و مسائل در حوزه های مختلف از جمله مسئله آسیب های اجتماعی را نشان میدهد چرا که حضور نیروهای غیربومی باعث شکل گیری خرده فرهنگ های مختلف در جامعه می شودکه این خود مسایل مختلفی را در پی خواهد داشت که باید به نحو مناسب با موضوعات برخورد شود.

 عبداله عرب نژاد رییس اداره تعاون نیز در این دیدارگفت : با امضا تفاهم نامه های همکاری مسیر حضور نیروهای متخصص بهزیستی در شرکت های معدنی تسهیل خواهد شد که ما در اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پیگیر این موضوع خواهیم بود .

 

 

 

کد خبر 3780
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 53

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها