1403/03/13 12:25:2
بازدید معاون امور توانبخشی بهزیستی استان از مرکز سالمندان مهرگان در بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، حمیدرضا علیزاده معاون امور توانبخشی بهزیستی استان به اتفاق مهرآبادی کارشناس ناظر مراقبتی سالمندان حوزه توانبخشی از مرکز سالمندان مهرگان بردسکن (مرکزفعلی و در حال ساخت )بازدید نمود.


 

علیزاده ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز مختلف مرکز و گفتگو با سالمندان و کارکنان از زحمات و نحوه خدمت رسانی آنها تقدیر نمود .

وی سالمندان را سرمایه های بزرگ معنوی در جامعه دانست و گفت : خدمت به این قشر از جامعه از پاداش مضاعفی نزد خداوند متعال برخوردار است و این مهم ریشه در آموزه های دینی و قرآنی ما دارد.

ایشان عنوان داشت : رمز موفقیت این مرکز در سایه تعامل و همدلی هیات مدیره و اعتماد عمومی به این مرکز است که تاکنون دراین حوزه علی رغم همه مشکلات اقتصادی موفق عمل کرده است.

در این دیدار مصطفی محمدپور رییس اداره بهزیستی بردسکن نیز عنوان کرد:خداروشکرمرکز سالمندان مهرگان توانسته گام های موثری را در راستای خدمت به سالمندان بردارد و اولین خانه حمایتی استان نیز دراین مرکز راه اندازی شد.

علی صابری مدیرعامل مرکز سالمندان مهرگان بردسکن ضمن تشکر از حضور آقای علیزاده معاون توانبخشی استان و خانم مهرآبادی  دراین مرکز گفت دراین مرکز47سالمند زن و مرد نگهداری می شوند که 18 نفر آنها وابسته به تخت و 20 نفرمجهول الهویه هستند.

 وی از حمایت های خیران به این مرکز تقدیر کرد و گفت با حمایت بسیار خوب خیران ساختمان جدید مرکز به مساحت 10 هزار متر مربع با ظرفیت بیش از 120 نفر سالمند در شهر بردسکن در حال احداث است که از یک پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.

کد خبر 4062
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 122

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها