1403/03/30 13:7:20
بمناسبت «روز ازدواج» صورت گرفت:
کارگاه مهارت افزایی ویژه زوجین جوان چنارانی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران و همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ویژه برنامه ای با حضور جمعی از مسئولین و زوجین جوان چنارانی در سالن خواجه نظام الملک برگزار شد.


 

این همایش با همکاری شهرداری و اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار گردید به ۱۵۰ زوجی که در سال 1401 و 1402 و سه ماهه اول ۱۴۰۳ ازدواج کرده بودند تماس گرفته شد و بیش از۸۰ نفر و ۴۰ زوج در این مراسم حضور داشتند و از آنجایی که دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است و انتخابات مساله مهم کشور است از مدرس مربوطه خواسته شد عنوان مباحث مرتبط با تحکیم بنیان خانواده محوریت موضوعات ذیل را نیز بیان نماید.

- دعوت به حضور شکوهمندانه در انتخاب و ترغیب اطرافیان به این امر مبارک

- معرفی توانمندی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات بی نظیر شهید جمهور سید خدمت

- بیان خصوصیات برجسته و ممتاز فاطمه زهرا سلام ا.. عليها در حوزه جهاد تبیین

در پایان به دو نفر از زوجین به قید قرعه کمک هزینه کربلا داده شد و چهار نفر از زوجین نیز جهت پاسخگویی به سئوالات مطرح شده هدایای نقدی و دو نفر از زوجین که از روستای موچنان آمده بودند نیز هدایای ویژه ای تعلق گرفت. در این مراسم امام جمعه شهرستان حاج آقا تاجی، مهندس قهروی شهردار و اعضای شورای شهر و خانم آزاد رئیس بهزیستی چناران حضور داشتند.

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی با حضور دکتر زهرا بهفر، روانشناس و مدرس دانشگاه، دارای گواهینامه بین المللی درمانگری از کانادا برگزار و مطالبی چون مفهوم ازدواج، داشتن رابطه امن و پایدار برای زوجین، وظایف زوجین نسبت به هم از لحاظ روحی و عاطفی و... مطرح گردید.

 

کد خبر 4228
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 128

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها