1403/04/14 6:44:22
حضور کارشناسان حوزه معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیشابور، کارشناسان حوزه معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در اداره بهزیستی یشابور حضور و به اتفاق کارشناسان شهرستان به بازدید از مراکز تحت نظارت پرداختند.


سمانه طاهر زاده و اکرم قدیر پور کارشناسان ناظر مراکز توانبخشی اداره کل بهزیستی استان از مراکز توانبخشی وحرفه آموزی شهرستان نیشابور بازدید  و نحوه ی فعالیت و خدمات ارائه شده به توان یابان در این مراکزرا مورد بررسی قرار دادند.

صدیقه حمزه کارشناس مسئول حوزه ی CBR استان به همراه کارشناس cbr شهرستان  و تسهیلگران از طرح های اشتغال زایی ایجاد شده توانیابان با پیگیری موسسه خورشید رخشان ( مجری توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان) بازدید کردند.

بررسی گزارش روند فعالیت ۶ عدد صندوق خرد مالی و بازدید  از طرح‌های اشتغال زایی از محل وام‌های  صندوق های خرد که در حوزه های متعدد ایجاد شده و همچنین بازدید طرح های اشتغال زایی از محل اعتبارات استاد شاگردی شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR شهرستان نیشابور از جمله برنامه های بازدید امروز بود .

 لازم به ذکر است تعداد ۶۱ مورد اشتغال از محل صندوق های خرد مالی در شهرستان واز سال ۹۵ تا اکنون خارج از صندوق های خرد مالی۳۰۰مورد اشتغال از محل اعتبارات سازمان  در سطح روستاهای شهرستان محقق گردیده است .

 

 

 

 

کد خبر 4322
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 109

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها