1403/04/24 10:31:5
افتتاحیه طرح مانا بین دختران ١۳ تا ١۸ سال در شهرستان بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، طرح مانا برای مشارکت اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان بردسکن بین دختران ١۳ تا ١۸ سال با مشارکت و همکاری اداره بهزیستی و آموزش و پرورش و دادگستری شهرستان طی ١١جلسه در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی بهزیستی اجرا میشود که امید می رود در این زمینه مسئولان اهتمام جدی برای دستیابی به اهداف مورد نظر داشته باشند.


در ابتدا مصطفی محمدپور رییس اداره بهزیستی بردسکن ، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و تشکر از حاضرین جمع و متولیان اجرای طرح به بیان و معرفی خدمات اورژانس اجتماعی و معرفی خطهای تلفن ۱۲۳ و ۱۴۸۰ به حاضرین جمع جهت پیشگیری از آسیب اجتماعی پرداختند.

بیانی مشاور آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود:  حدود سه سال است که طرح مانا در شهرستان بردسکن با همکاری اداره بهزیستی و آموزش و پرورش و دادگستری در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اجرا می شود.

وی افزود:  در این طرح کاهش آسیب های اجتماعی برای ما اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه اجرای طرح های مختلف با این محوریت و ارتقای توانمندی های نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوان و آگاه سازی باید مبنای کار باشد .

اولویت دوم ناآگاهی می باشد یعنی دانش آموز از جایی اطلاعات می گیرد که درست نیست این گروه هدف 13 تا 18 سال دانش آموزان و نوجوانانی هستند که کنجکاو هستند و از ما و خانواده هاست که با آگاهی کافی آینده خوبی برای نوجوانان بسازیم .

سپس در پایان هر جلسه دانش آموزان به صورت عملی به کار خود ادامه دادند .

 

 

 

 

کد خبر 4382
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 114

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها