1403/04/29 23:18:32
دیدار با خانواده دارای فرزند ۳ قلو در بخش سلامی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خواف ، همزمان با هفته بهزیستی بخشدار سلامی به همراه جمعی از پرسنل اداره بهزیستی از محل زندگی یک خانواده دارای فرزند ۳ قلو بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات این خانواده ها قرار گرفت .


سیدمهدی متولی رییس اداره بهزیستی خواف در این خصوص گفت : در حال حاضر بالغ بر 350 خانواده دارای فرزند چند قلو در شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و ماهیانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود .

وی افزود : از ابتدای سال 1402 بالغ بر 8 میلیاردتومان خدمات مستمر ماهیانه به خانواده های دارای فرزند 2 و3 قلو تحت حمایت پرداخت شده است .

وی گفت : یکی از وظایفی که در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به سازمان بهزیستی واگذار شده است حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو است که پرداخت خدمات مستمر ماهیانه یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پرداخت خدمات ماهیانه برای خانواده های دارای فرزند 3 قلو بدون توجه به دهک در آمدی است اما در پرداخت خدمات به خانواده های دارای فرزند دو قلو دهک های درآمدی یک تا هفت مد نظر قرار دارد که بر اساس قانون تا 6 سالگی شامل این حمایت می شوند .

متولی گفت : سال گذشته و بر اساس آمار رویدادهای حیاتی ثبت احوال کشور استان خراسان رضوی بعد از کلان شهر تهران بیشترین سهم از چند قلوزایی را به خود اختصاص داده است که در این بین شهرستان خواف نیز دارای آمار بالایی در زمینه تولد نوزادان چند قلو می باشد.

 

 

 

کد خبر 4411
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 78

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها