1403/05/02 8:30:31
نشست و هم اندیشی فرمانده نیروی انتظامی با رییس بهزیستی بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، در اولین روز از هفته بهزیستی جناب سرهنگ مختاری فرمانده نیروی انتظامی به همراه جناب سرهنگ فاتحی با رییس بهزیستی بردسکن و کارشناسان دیدار و گفتگو نمودند .


در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی فرمانده نیروی انتظامی بردسکن از زحمات رئیس اداره بهزیستی بابت حسن توجه به مجموعه بهزیستی علی الخصوص اورژانس اجتماعی تقدیر نمود . وی احساس مسئولین را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی امری مهم و راهکار کلیدی دانست همچنین برگزاری کلاس های آموزش مهارت زندگی و اجرای ارتقاء و توانمندسازی شناختی رفتاری جهت دانش آموزان و طرح مانا ویژه دختران 13 الی 18 سال در سطح شهرستان را در دستور کار قرار داد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات بهزیستی در عرصه پیشگیری از مصرف اعتیاد و آسیب های اجتماعی آمادگی نیروی انتظامی جهت تعامل و همکاری با بهزیستی را اعلام نمود .

سرهنگ فاتحی عنوان داشت: اشتغال تاثیر زیادی در زندگی معلولین دارد و نه تنها موجب داشتن منبع درآمد مناسب شده بلکه باعث تقویت اراده و اعتماد به نفس این افراد میشود .

وی اظهار داشت:  طبق قانون دولت موظف به اختصاص سهمیه 3 درصدی به افراد دارای معلولیت برای استخدام در ادارات و ارگان های دولتی است اما این قانون هنوز به خوبی اجرا نشده است چرا که افراد دارای معلولیت افراد بلندپروازی هستند که از استعدادهای بالقوه ای  برخوردارند.

 

 

 

 

کد خبر 4473
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 94

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها