1403/05/04 8:49:49
افتتاح ۳ طرح اشتغال زایی در پنجمین روز از هفته بهزیستی در باخرز

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان باخرز: در پنجمین روز از هفته نکوداشت بهزیستی سه طرح اشتغال زایی توانخواهان تحت پوشش این اداره در زمینه کابیت سازی،لوازم التحریر و خیاطی با ارزش بیش از سه میلیارد ریال افتتاح گردید.


علیرضا حسین پوررئیس بهزیستی باخرز گفت: حمایت از اشتغال های جدید ، نوپا و زود بازده که منجر به توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش گردد مورد حمایت در مجموعه بهزیستی از طریق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کمک های بلاعوض سازمانی می باشد.

حسین پوربیان داشت: اشتغال های ایجاد شده در زمینه کابینت سازی،لوازم التحریر و خیاطی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارت بند ب تبصره 18 این اداره و اعتبارات اشتغال استانداری پرداخت و منجر به ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 5 نفر گردیده است.

وی گفت: در سال گذشته این اداره توانسته است با پرداخت بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات بند ب تبصره 18 و اعتبارات استانداری از برش 100 درصدی تعهد اشتغال خود عبور نماید و خدمات قابل توجه ای در این حوزه  به خانوادهای تحت پوشش خود ارائه نماید.

ایشان با بیان اینکه: در سال جاری با همکاری مرکز مثبت زندگی 789 و جهاد کشاورزی شهرستان  تاکنون چهار جلسه آموزشی آماده سازی شغلی در زمینه مهارتهای زندگی، کسب وکار توسعه مهارت و دانش جامعه هدف در حوزه (پرورش ماهی،زعفران کاری و دامداری در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره بهزیستی با حضور بیش از 70 مددجوی تحت حمایت برگزار گردید است.

 

کد خبر 4528
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 112

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها