1403/05/28 6:31:48
اتاق بازرگانی اعلام کرد: رتبه اول سازمان بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از کسب رتبه اول سازمان بهزیستی کشور در بهبود مستمر محیط کسب و کار در ششمین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بر اساس اعلام  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در اجرای ماده ۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ششمین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار کشور با حضور بیش از ۲۵۰۰ فعال اقتصادی از مجموعه سه اتاق( بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اصناف و تعاون) و ۴۴ دستگاه اجرایی و نهاد(۱۸ دستگاه اصلی، ۲۳ دستگاه فرعی و ۳ اتاق) و شرکت برگزار شد.

این اتاق در مورد محورهای ارزیابی این طرح بیان داشت: سهولت در فرآیندهای اداری و سرعت در ارائه خدمت، کیفیت رسیدگی به درخواست های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است؛ در سال ۱۴۰۲ فعالان اقتصادی مشارکت کننده در این طرح به ترتیب از سه دستگاه اصلی سازمان بهزیستی کشو، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیشترین میزان رضایت کسب کرده اند.

کد خبر 4686
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 67

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها