1403/06/17 8:56:57
پیگیری مطالبات کارکنان بهزیستی توسط اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، گفت: در نشست مشترکی که با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای بابایی کارنامی انجام گرفت، پیرامون مسائل و موضوعات کارکنان بهزیستی بحث و تبادل نظر شد و مطالبات کارکنان خدوم این سازمان به اطلاع آنها رسید.


مسعود فیروزی افزود: در این جلسه به‌صورت مفصل فعالیت‌های بهزیستی و حوزه کاری گسترده این سازمان، کمبود نیروی انسانی و در عین حال وظایف کاری متعدد و دشوار و پائین بودن حقوق کارکنان بهزیستی برای اعضای شورای اجتماعی مجلس تشریح گردید.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نقش به‌سزایی در کنترل آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت و رفاه اجتماعی و توانمندسازی مددجویان برعهده دارد و در این میان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و انجام این وظایف خطیر در گرو رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های به‌حق نیروی انسانی است. نیروی انسانی مهم ترین سرمایه یک سازمان است و بایستی رسیدگی به امور و مطالبات و خواسته‌های آنان نیز در اولویت قرار گیرد. در این نشست مطالبات و چالش‌های کارکنان عنوان گردید و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز اظهار داشتند که رسیدگی و پیگیری مسائل و نیازهای کارکنان بهزیستی را در دستور کار قرار خواهند داد.
 

کد خبر 4801
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 332

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها