1403/06/28 13:10:31
برگزاری آئین اختتامیه طرح ایران مانا در شهرستان زاوه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری آخرین جلسه از طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان موسوم به ایران مانا در این شهرستان خبر داد.


 

امیر حسین جوانشیری در خصوص طرح ایران مانا گفت: این طرح با هدف بالا بردن مشارکت اجتماعی نوجوانان در مسائل اجتماعی و روز جامعه اجرا و  طی 13 جلسه آموزش های لازم در زمینه ضرورت مشارکت، اصول کار گروهی، آشنایی با مشکلات خاص اجتماعی، شناسایی حامی، حمایت یابی و ...  به نوجوانان متقاضی ارائه گردید.

وی افزود:  این طرح در شهرستان زاوه به همت مرکز مثبت زندگی شهر دولت آباد و با همکاری اساتید مجرب اجرا شد که طی آن 20 نفر از دختران نوجوان شهر دولت آباد آموزش های لازم را فرا گرفته و  در برخی از برنامه های اجتماعی به صورت گروهی و هدفمند شرکت کردند.

رئیس اداره بهزیستی زاوه همچنین گفت: در آئین اختتامیه طرح ایران مانا که با حضور مهندس مهدوی معاون فرماندار، مهندس ترابی بخشدار مرکزی، آقای نصیری رئیس اداره ورزش و جوانان و جناب صبوری نماینده سپاه شهرستان حضور داشتند تعدادی از نوجوانان فعال در طرح ایران مانا به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای این طرح پرداخته و ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح و مشارکت در برنامه های اجتماعی از تداوم طرح های مشابه استقبال کردند.

در ادامه جلسه مهندس مهدوی ضمن تقدیر از اداره بهزیستی به ویژه مرکز مثبت زندگی شهر دولت آباد جهت اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان، برگزاری این طرح را در بالا بردن انگیزه نوجوانان برای ادامه مسیر صحیح مثمر ثمر خواند و به همه نوجوانان حاضر در جلسه یادآور شد: فراگیری بهترین و تخصصی ترین آموزش ها نظیر شرکت در طرح ایران مانا و به کار گیری آن در زندگی در کنار انتخاب دوستان مومن و پرتلاش، بهترین راه رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و شغلی است.

لازم به ذکر است در اختتامیه این طرح، نوجوانان به برخی از معضلات و مشکلات اجتماعی موجود در شهرستان اشاره کردند که مهندس مهدوی جهت مطرح نمودن این مشکلات در کارگروه های تخصصی و رفع آن قول مساعد داد.

 در پایان این مراسم همچنین از نوجوانان حاضر در طرح با اهداء هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4843
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 45

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها